VOP
Všeobecné obchodné podmienky Pejama-S, s.r.o.
Článok I. Úvodné ustanovenia
- Tieto
Všeobecné obchodné podmienky vydáva právnická osoba (ďalej "s.r.o.")
s obchodným menom Pejama-S, s.r.o., Ráztočná 60, 821 07 Bratislava -
Vrakuňa, IČO: 47230703,DIČ: 2023808292 e-mailová adresa: info.gajana@gmail.com,
tel. č.: +421 905203133, +421917573130. s.r.o. nie je platiteľom
DPH.
- Všeobecné
obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť dohody uzatvorenej medzi s.r.o.
ako dodávateľom a zákazníkom ako objednávateľom.
- Objednávateľom
je fyzická alebo právnická osoba, ktorá si u dodávateľa objednáva
poradenské, konzultačné, terapeutické, masážne alebo iné služby súvisiace
s osobným rozvojom.
Článok II. Predmet dohody
- Dodávateľ
sa na základe dohody zaväzuje poskytnúť objednávateľovi poradenské,
konzultačné, terapeutické, masážne alebo iné služby súvisiace s osobným
rozvojom a objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za služby dohodnutú cenu.
Článok III. Objednávka, uzavretie dohody, dodanie služby
- Náklady
na doručenie sú splatné vopred, a to najneskôr spolu s uhradením ceny
služby. Záväzok dodať službu sa považuje za splnený aj v prípade, ak
objednávateľ neprevezme riadne doručovanú zásielku, resp. odmietne
zásielku prevziať. V prípade, ak si objednávateľ zásielku neprevezme a
táto sa vráti späť, má dodávateľ právo požadovať od objednávateľa náhradu
nákladov spojených s vrátením zásielky (poštovné súvisiace so spätným
zaslaním zásielky). Opätovné doručenie zásielky je možné len po vzájomnej
dohode. Dodávateľ nezodpovedá za oneskorené doručenie zásielky zavinené
doručovateľom (Slovenská pošta, kuriér) alebo nesprávne udanou adresou
prijímateľa.
- Objednávka
musí obsahovať určenie druhu služby, rozsah, cenu služby, termín a spôsob
dodania služby.
- Objednávku
môže objednávateľ zadať:
a) prostredníctvom elektronickej pošty (e-mailom) na adrese: info.gajana@gmail.com
alebo
b) prostredníctvom kontaktného formulára na stránke: www.terpia-s-laskou.sk, www.tantrabielylotos.com, www.masazegajana.com alebo
- c)
telefonicky na čísle +421905203133, +421917573130
- K
uzavretiu dohody dochádza:
a) zvyčajne prijatím objednávky zo strany dodávateľa prostredníctvom
elektronickej pošty (e-mailu, kontaktného formuláru, sms). V prípade, ak
sa strany dohodli na komunikácii v elektronickej podobe, dohoda je
uzavretá doručením e-mailu/sms dodávateľa potvrdzujúcim prijatie
objednávky objednávateľovi, alebo
b) prijatím objednávky zo strany dodávateľa prostredníctvom telefonickej
komunikácie. V prípade, ak sa strany dohodli na telefonickej komunikácii,
dohoda je uzavretá telefonickým súhlasom dodávateľa potvrdzujúcim prijatie
objednávky objednávateľovi.
- Dodávateľ
je povinný dodať službu objednávateľovi v termíne podľa objednávky.
Objednávateľ súhlasí s predĺžením či odkladom dodacej lehoty v prípade, ak
nie je možné dodať službu v dohodnutom termíne, ak bol o tejto situácii
bezodkladne informovaný a bol mu oznámený nový termín dodania služby. Ak
sa službu nepodarí zabezpečiť ani v dodatočnej primeranej lehote,
objednávateľ má právo od dohody odstúpiť.
- Podľa
charakteru služby sa jej dodanie uskutoční spôsobom uvedeným v objednávke,
a to buď:
a) osobným prevzatím v mieste podnikania dodávateľa, alebo
b) odoslaním elektronickou poštou (e-mailom), alebo
c) online komunikáciou (skype, whatsapp, viber, zoom...), alebo
d) odoslaním prostredníctvom Slovenskej pošty za poplatok 5 €.
- Ak
objednávateľ vyžaduje účtovný doklad (faktúru), bude mu na požiadanie
vystavená.
Článok IV. Práva a povinnosti strán
- Dodávateľ
je povinný upozorniť objednávateľa na nepresne či nesprávne zadanú
objednávku. Dodávateľ nezodpovedá za nedostatky spôsobené nesprávnymi
pokynmi objednávateľa, ak na túto skutočnosť dodávateľ objednávateľa
vopred upozornil a objednávateľ na ich použití napriek výhradám dodávateľa
trval.
- Objednávateľ
sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi informácie potrebné k vykonaniu služby,
ak o to požiada, prípadne určí kontaktnú osobu, s ktorou môže ohľadom
služby dodávateľ komunikovať.
Práva a povinnosti účastníkov vzdelávacích kurzov a akcií,
nájdete TU.
Zásady
ochrany osobných údajov (GDPR) nájdete TU.
Článok V. Cena a fakturácia
- Ceny
poskytovaných služieb sú stanovené na základe cenníka služieb platného v
čase uzavretia dohody alebo na základe osobitnej cenovej kalkulácie.
- Platba
za služby je možná:
a) v hotovosti, alebo
b) bankovým prevodom na účet dodávateľa č.: IBAN: SK2983300000002700650097,
banka FIO
- Cena
služby je splatná ihneď, ak nie je uvedené inak.
- Dodávateľ
vystaví na požiadanie objednávateľa účtovný doklad (faktúru), ktorú je
objednávateľ povinný uhradiť ihneď na mieste. Ak sa objednávateľ s
dodávateľom dohodli na dlhšom termíne splatnosti, objednávateľ je povinný
účtovný doklad (faktúru) uhradiť do termínu splatnosti a spôsobom uvedeným
na účtovnom doklade.
- V
prípade omeškania s uhradením účtovného dokladu má dodávateľ právo od
dohody odstúpiť, ak služba nebola ešte vykonaná.
- Ak
služba zo strany dodávateľa vykonaná bola a objednávateľ mešká s uhradením
účtovného dokladu, objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť úrok z omeškania vo
výške 0,1% z dlžnej čiastky za každý deň omeškania, maximálne však do
výšky ceny služby.
- Dodávateľ
nie je platiteľom DPH, preto všetky účtovné doklady sú vystavené bez DPH.
Článok VI. Vouchery, Darčekové poukazy
- Doba
platnosti poukazu je štandardne 6 mesiacov a koniec platnosti je vždy
uvedený na každom poukaze. Objednávateľ je oprávnený žiadať o
predĺženie platnosti poukazu. Dodávateľ nie je povinný predĺženie
dohodnúť. Platnosť zážitku dodávateľ môže predĺžiť o ďalšie 3 mesiace za
cenu 39 €, či o ďalších 6 mesiacov za cenu 59 €, a to iba raz. Voucher
nemôže byť vymenený späť za peniaze.
- Dohodu
o predĺžení platnosti voucheru je nutné uzavrieť najneskôr v posledný deň
platnosti voucheru. Dohodu je možné uzavrieť písomnou formou cez email.
Pokiaľ by po uzatvorení zmluvy a pred predĺžením voucheru bola cena služby
zmenená, je zákazník povinný rozdiel v cene dodávateľovi zaplatiť do 10
dní od vyzvania, inak nebude voucher predĺžený.
- Ak
sa objednávateľ a dodávateľ dohodli pre neskoršie zaplatenie voucheru
("Odložená platba"), je objednávateľ povinný v okamihu objednania voucheru
zaplatiť dohodnutú zálohu a zvyšok ceny doplatiť v dohodnutom časovom
období na bankový účet dodávateľa.
- V
prípade, že cena nebude riadne a včas zaplatená celá, dodávateľ nie je
povinný plniť službu a nie je povinný vrátiť zálohu ani ďalšie platby
zaplatené za voucher.
- Ak
má objednávateľ zaplatenú zálohu a nie je schopný doplatiť zvyšnú sumu, na
ktorú má vystavený voucher, je možné absolvovať inú službu v rámci ponuky
dodávateľa vo výške zaplatenej zálohy. Túto žiadosť je potrebné
komunikovať písomnou formou cez email, najneskôr 30 dní pred koncom
platnosti vouchera. Toto však nie je povinnosťou dodávateľa.
- Dodávateľ
je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade podstatného porušenia povinnosti
zo strany objednávateľa. Podstatným porušením povinnosti je najmä prípad,
kedy objednávateľ nepredloží voucher, nedostaví sa na miesto plnenia v
rezervovanom termíne, dostaví sa na miesto plnenia v stave nespôsobilom
pre plnenie zážitku, najmä keď je objednávateľ pod vplyvom alkoholu, drog
alebo iných návykových či omamných látok. V prípadoch uvedených v
tomto odstavci dodávateľ nevracia cenu voucheru.
- Rezervácia
termínu - Návrh rezervácie termínu je objednávateľ povinný urobiť
najneskôr 30 dní pred zamýšľaným čerpaním služby a najneskôr 30 dní pred
koncom platnosti voucheru.
- Storno
termínu - Ak stornuje objednávateľ rezerváciu 4 dni vrátane a menej pred
dohodnutým termínom, prípadne sa na miesto konania zážitku nedostaví, nemá
právo na náhradný termín ani na vrátenie ceny služby.
- Zmena
služby - Ak objednávateľ požaduje objednanú službu zmeniť za inú službu v
rámci ponuky dodávateľa, je možné vybrať si inú službu v rovnakej alebo
vyššej cene, ako bola pôvodná služba. Prípadný rozdiel v cene objednávateľ
doplatí. Toto však nie je povinnosťou dodávateľa a dodávateľ
voucher/službu nevymieňa za peniaze.
Článok VII. Reklamácia služby
- Reklamáciu
je nutné vykonať ihneď počas výkonu služby, alebo bezprostredne po nej. Po
ukončení služby a opustení priestorov dodávateľa nie je možné službu
reklamovať.
- V
reklamácii služby je nutné uviesť dôvod a charakter nedostatkov. V prípade
oprávnenej reklamácie je dodávateľ povinný zabezpečiť na vlastné náklady
nápravu v primeranej lehote, prípadne poskytnúť objednávateľovi zľavu z
ceny služby.
Článok VIII. Záverečné ustanovenia
- Tieto
všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou dohody uzavretej
medzi dodávateľom a objednávateľom a sú pre obe strany záväzné.
- Dodávateľ
si vyhradzuje právo jednostranne meniť alebo dopĺňať tieto všeobecné
obchodné podmienky a obchodné podmienky vzdelávacích akcií.
- Akékoľvek
zmeny týchto všeobecných obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom ich
zverejnenia na internetovej stránke www.terapia-s-laskou.sk .
- Právne
vzťahy vyplývajúce z dohody sa spravujú vždy všeobecnými obchodnými
podmienkami účinnými v čase záväznej objednávky.
Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť 1. 1.
2024.